Jelenlegi hely

Címlap » Pályázataink

ASP pályázat

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00374

Mikóháza Községi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása

A 100%-ban támogatásból megvalósuló projekt megvalósításának kezdete 2017.06.01 napja volt, és a projekt fizikai befejezésének határideje: 2018.06.30.

A pályázat benyújtására a 257/2016 (VIII.31.) kormányrendeletben előírt önkormányzati ASP rendszerhez történő csatlakozás feltételeinek megteremtése érdekében került sor.  Önkormányzatunk 7.000.000 Ft támogatásban részesült, melyből 3.150.000 Ft eszközbeszerzésre, 3.850.000 Ft egyéb szakmai költségekre fordítható. A projekt keretében az ASP iratkezelő rendszer, gazdálkodási rendszer, adórendszer, ingatlanvagyon-kataszter rendszer, iktató rendszer valamint a hagyatéki leltár rendszer megfelelő működéséhez szükséges informatikai eszközök, szoftverek beszerzésének finanszírozása  valósul meg, valamint elkészül a hivatal IT-biztonsági és iratkezelési szabályzata is.

A projekt keretében beszerzésre kerülő munkaállomások száma 7 db, mely a hivatal székhelyén és kirendeltségein került  beüzemelésre. Az eszközbeszerzésen túl, a támogatás lehetőséget biztosít a hivatal dolgozóinak továbbképzésére, valamint a régi rendszerekben használt adatok migrálására.

 

         http://mikohaza.hu/sites/default/files/image/page/Projektt%C3%A1bla_0.jpg

 

 

magyar