Jelenlegi hely
Álláspályázat pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére
Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló
2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal
pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Borsod- Abaúj- Zemplén megye, 3989 Mikóháza, Szabadság u. 10.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
A 29/2012. (III.7) Kormány rendelet 1. melléklet I. 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
Az önkormányzat éves költségvetésének, évközben történő módosításának elkészítése, éves, féléves költségvetési beszámolók, mérlegjelentések készítése.
A szervezetek alanyi adó mentesek, ezért valamennyi esetben áfa nélküli a könyvelés.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A költségvetés beszámolóinak elkészítése, gazdasági eseményeinek kontírozása, főkönyvi könyvelés, kincstári adatszolgáltatás, analitikus nyilvántartás vezetése, gazdálkodással kapcsolatos önkormányzati döntések előkészítése, kötelezettség –nyilvántartás vezetése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Munkába járás költségének támogatása, cafetéria juttatás, munkáltatói döntésen alapuló egyéb juttatás.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középiskola/gimnázium/főiskola. Pénzügyi-számviteli szakképesítés, közgazdasági szakképesítés
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
• 6 hónap próbaidő vállalása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Pénzügyi ügyintézőként önkormányzatnál, közös hivatalnál szerzett gyakorlat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• ASP rendszer ismerete
• Államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés
• Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte
A pályázathoz csatolandó mellékletek:
Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés alapján a Kormányrendelet 1. számú mellékletében foglalt adattartalommal, iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló oklevelek másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány. Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevő személyek általi megismeréséhez hozzájárul, a Kttv. 84-85.§-ai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
A pályázatban kérem, a telefonos elérhetőségét feltüntetni szíveskedjen.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 24. 16.00 óra
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Bényei Norbert jegyző nyújt a 20/259-2913-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Mikóházai Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3989 Mikóháza, Szabadság u. 10.). Kérjük a borítékon feltüntetni a „Pályázat pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére” című megnevezést
vagy
• Dr. Bényei Norbert jegyző részére a mikohaza@mikohaza.hu e-mail címre történő megküldésével.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 26.
Mikóháza, 2021. február 2.
Dr. Bényei Norbert sk.
jegyző